ناپدری

ساخت وبلاگ

ساده ترين روش افزايش فالوور چيست؟

کسب فالوور در اينستاگرام يکي از نکات مهمي است که براي رشد در اين شبکه اجتماعي بايد به آن توجه داشته باشيد و در اين بين يکي از سوالات مهمي که همواره از سوي کاربران پرسيده مي شود اين است که ساده ترين روش افزايش فالوور چيست و به چه نحوي مي توان اقدام به افزايش فالوور به شکل ساده کرد.

در همين راستا در اين مطلب از سايت ربات پک قصد داريم تا به بررسي روش افزايش فالوور اينستاگرام پرداخته و در مورد اين روش ها صحبت کنيم.

https://hubpages.com/@saimamarin

 

 

روش هاي ساده افزايش فالوور اينستاگرام رايگان هستند!

وقتي صحبت از ساده‌ترين روش افزايش دنبال کننده اينستاگرام يا همان فالوور اينستاگرام مي شود بايد توجه داشته باشيم که روش ها کاملا ساده و رايگان باشند به همين دليل در اين مطلب فقط تمرکز ما بر روي روش هاي ساده و رايگان مي باشد که با آن ها مي توانيد خيلي خوب در اينستاگرام رشد کنيد اما توجه داشته باشيد روشي که ساده و رايگان باشد معمولا نياز به صبر دارد و سرعت اين روش پايين مي باشد.

 

اگر به دنبال روش هاي سريع افزايش فالوور اينستاگرام هستيد مي توانيد از وبسايت هايپرفالو اقدام به خريد فالوور کنيد که داراي اينماد نيز مي باشد يا اگر به دنبال فالوور واقعي و هدفمند هستيد مي توانيد از پکيج ربات اينستاگرام سايت ربات پک استفاده کنيد، حالا که اين بحث را متوجه شديد با ما همراه باشيد تا شما را با اين تکنيک هاي ساده افزايش فالوور اينستاگرام آشنا کنيد.

https://unsplash.com/@saimamarin2

 

 

در پيج خود فعال باشيد

اگر قصد داريد تا اقدام به افزايش فالوور اينستاگرام کنيد يکي از مهم ترين روش هايي که به شما کمک مي کند تا به هدف دست پيدا کنيد فعال بودن در اينستاگرام است. انتشار محتوا، لايک کردن ديگران، کامنت گذاشتن و... از مهم ترين روش هايي هستند که به شما کمک مي کنند تا در اينستاگرام فعال باشيد و از مزايا آن بهره مند شده و اقدام به افزايش فالوور اينستاگرام کنيد.

 

البته بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که اگر بيش از حد نيز در اينستاگرام فعال هستيد، ممکن است الگوريتم هاي اينستاگرام شما را ربات اينستاگرام در نظر گرفته و به عنوان اسپمر حساب شما را محدود کند. به همين دليل لازم است تا عملکرد انسان گونه از خود نشان داده و از اين طريق هم بتوانيد در اينستاگرام فعال باشيد و هم اينستاگرام شما را به عنوان اسپمر در نظر نگيرد.

 

تعامل با مخاطبين و کاربران را جدي بگيريد

يکي ديگر از مهم ترين روش هايي که به شما کمک مي کند تا بتوانيد به ساده‌ترين روش اقدام به جذب فالوور کرده و از اين طريق فالوورهاي خود را افزايش دهيد، تعامل داشتن با مخاطبين خود و همچنين ساير کاربران است. تعامل داشتن با ساير افراد هم باعث مي شود تا کاربران ديگر جذب صفحه شما شده و هم بتوانيد مخاطبين خود را نيز در صفحات نگه داريد.

https://www.eveote.com/shard/s584/sh/724eb8f1-6afe-fe97-10da-343001bd2a50/b6bf31e0662f9d567ecf3bfe315e64ae

 

روش فالو آنفالو

اين روش جذب فالوور، بسيار زياد مورد استفاده قرار مي گيرد. به اين صورت که شما شروع به فالو کردن تعدادي از اکانت ها در اينستاگرام مي کنيد تا آن ها به شما فالوبک بدهند. پس از مدتي آن اکانت ها را آنفالو مي کنيد.

به اين صورت فالوور هاي شما بالا مي رود اما تعداد فالويينگ هاي شما، پايين مي ماند. اما هنگام استفاده از اين روش بهتر است به چند نکته دقت کنيد:

  • هنگامي که مي خواهيد تعدادي اکانت را فالو کنيد، بهتر است اين اکانت ها را از بين فالوور هاي پيج هاي رقيب تان انتخاب کنيد. به عنوان مثال، اگر پيج شما مربوط به فروش لوازم آرايش است، مي توانيد به سراغ فالوور هاي پيج هاي فروش لوازم آرايشي يا بلاگر هاي آرايشي برويد چرا که فالوور هاي اين پيج ها علاقمند به محتواي شما خواهند بود.
  • در يک روز تعداد زيادي را فالو آنفالو نکنيد چرا که اينستاگرام چنين فعاليتي را ربات گونه تشخيص داده و شما را شادوبن مي کند (اکانت تان محدود مي شود)
  • به اين دليل که شما اکانت هاي فالو شده را پس از مدتي آنفالو مي کنيد، ممکن است با ريزش فالوور زيادي روبرو شويد.

کسب درآمد اينترنتي از اينستاگرام

اما اينجا يک قرارداد است: به جز مشهور بودن شما، واقعاً سخت است که بدون هيچ کار سختي در اينستاگرام به دنبال يک پيروزي بزرگ بگرديم.

به طور متوسط براي شخص يا کسب و کار، رشد روز افزون نياز به زمان و توجه روزانه و مداوم دارد.

خوشبختانه، چندين راه وجود دارد که ميتوانيد براي کسب درآمد اينترنتي و افزايش فالوور اينستاگرام حداقل به اندازه ???? نفربراي حساب کاربري شخصي يا حرفه اي خود در اينستاگرام انجام دهيد.

همه چيز درباره اين است که بدانيد زمان و تلاش خود را کجا سرمايه گذاري کنيد.

با سفارشي کردن پروفايل خود، انتخاب مطالب عالي، نوشتن کپي هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و کار با نفوذ کنندگان و طرفداران براي تشويق تعامل.

بياييد ببينيم براي افزايش فالوور اينستاگرام بايد از کجا شروع کنيم. و ???? فالوور اول را چطور جذب کنيم.

از ايجاد يک پروفايل اينستاگرام که فالوور زياد جذب کند گرفته تا استفاده از رقابت براي درست ماندن در نام تجاري خود.

حالا برويم سراغ دستور العمل اصلي که چطور فالوورهاي بيشتري را در اينستاگرام بدست آوريم؟

?. تبادل کنيد

يکي از کارهايي که مي‌توانيد براي افزايش فالوور اينستاگرام انجام دهيد، تبادل تبليغات است! يعني چه؟ مثلاً فرض کنيد شما در حوزه فعاليت خودتان ??? نفر دنبال کننده داريد. در اين حالت بايد به سراغ پيج‌هاي ديگري برويد که آنها هم محتواي نسبتا مرتبط به شما داشته و تعداد دنبال کنندگانشان هم نزديک به شما است. بعد از پيدا کردن اين پيج‌ها، بايد از آنها درخواست کنيد که تبليغ پيج شما را در استوري خودشان قرار داده و شما هم متقابلا اين کار را براي آنها بکنيد.

به اين ترتيب پيج شما به چند صد نفر مخاطب جديد معرفي شده و البته اين اتفاق براي طرف مقابل هم مي‌افتد. اگر در اين فرآيند پيج‌هاي خوب و مرتبطي را پيدا کنيد، بازخود خيلي خوبي مي‌گيريد.

?. لايو دو نفره

لايو 2 نفره يکي ديگر از روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام است که مي‌تواند بدون کمترين هزينه، باعث جذب مخاطبان جديد براي شما شود. در اين راهکار، کافي است به سراغ افراد فعال در حوزه فعاليت خودتان يا حداقل افرادي که فعاليت‌شان به شما نزديک است رفته و پيشنهاد برگزاري لايو دو نفره بدهيد.

در ادامه، لايوي با يک موضوع برگزار کرده و به اين ترتيب دنبال کنندگان شما با آن فرد آشنا شده و البته دنبال کنندگان طرف مقابل شما را مي‌شناسند. در چنين شرايطي اگر محتواي خوبي در لايو ارائه کرده و صحبت‌هاي خوبي داشته باشيد، افراد اقدام به دنبال کردن اکانت شما مي‌کنند.

آيا ابتدا بايد حتما فالوور اينستاگرام بخريم؟

خيلي از دوستان فکر مي کنند براي شروع فعاليت تجاري در اينستاگرام در ابتدا حتما بايد فالوور بخرند. طرز فکر خيلي از دوستان اين است که در ابتدا اگر فالوورهاي پيج شان کم باشد نمي توانند در جذب فالوور بيشتر موفق باشند. شايد اينطور به نظر برسد اما با راه کارهايي که در اين مقاله خدمت شما ارئه مي دهم قطعا مي توانيد فالوورهاي زيادي را به کسب و کار خود جذب کنيد بدون اينکه در ابتدا فالوورهاي زيادي داشته باشيد.

 

اگر قصد داريد براي شروع کارتان فالوور اينستاگرام بخريد بهتر است در ابتدا از فالوور هاي ايراني استفاده کنيد و به تعداد کمي بخريد. سپس با روش هاي گفته شده مي توانيد فالوورهاي واقعي زيادي را به پيج اينستاگرام تان جذب کنيد.

 

الان هر کسي مي داند که پيجي که مثلا 10 کا فالوور دارد بايد حداقل 2 کا لايک براي هر پستش داشته باشد. ولي پيج هايي که فالوور مي خرند وضعيت لايک پست هايشان خيلي افتضاح تر از اين حرفا است. همين دليل کافي است تا اعتبار پيج تان کاهش يابد و افراد زيادي متوجه شوند که پيج شما قابل اعتماد نيست!

 

پس همانطور که متوجه شديد فالوور هاي فيک و به قول معروف خريدني باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اينستاگرام مي شود. متاسفانه کسب و کارهاي بزرگي از اين روش براي افزايش فالوور پيج اينستاگراشان استفاده مي کنند ولي نمي دانند در آينده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.

 

بهترين راه اين است که اصولي به دنبال بالا بردن فالوور هاي پيج اينستاگرام تان باشيد. هيچ چيز مانند فالوور هاي واقعي براي شما اهميت ندارد. در اين مقاله ايده هايي را با شما در ميان مي گذارم تا بتوانيد دنبال کنندگاني که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پيدا کنيد.

 

البته اگر قصد داريد از سايت مطمئني فالوور بخريد در انتهاي اين مقاله يک سايت مطمئن را براي خريد فالوور اينستاگرام به شما معرفي مي کنم.

http://edu.fudanedu.uk/user/saimamarin2/

http://fudanedu.uk/user/saimamarin2/

http://jobs.ict-edu.uk/user/saimamarin2/

http://ict-edu.uk/user/saimamarin2/

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 118 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:48

اهميت انکرتکست ها در سئو و روش هاي برتر ساخت انکرتکست اگر متن را با لينک هاي داخلي و خارجي بنويسيد لنگر مي تواند تاثير مثبت يا منفي بر رتبه بندي سايت شما در موتورهاي جستجو داشته باشد.

در اين مقاله-توضيح اينکه لنگرگاه چيست-ما روش هاي صحيح نوشتن و درج متن پيوند را توضيح مي دهيم و خواهيم گفت که چه متني تاثير مثبتي بر روي کاربران دارد-و در چه صورت يک صفحه را توسط گوگل جريمه مي کند. ما همچنين تفاوت بين ايجاد لنگرها براي پيوندهاي داخلي و خارجي را بررسي خواهيم کرد. حتي برخي از دستورالعمل هاي گوگل در مورد ايجاد پيوند و نحوه نوشتن لنگر کمي متناقض است. اما به طور کلي پيشنهاد مي شود از افراط و تفريط در گنجاندن عبارت کليدي خودداري کنيد. از خريد بيش از حد لينک خودداري کنيد. پيوندهاي ورودي را بين صفحات سايت و موارد ديگر تقسيم کنيد که بيشتر توضيح خواهيم داد.  بک لينک دانشگاهي توصيه مي کنيم ابتدا روش هاي صحيح ساخت لينک را بخوانيد. لنگرگاه چيست؟ متن لنگر يا متن پيوند بخشي از پيوندي که بر روي ان کليک مي کند و توسط کاربران به عنوان پيوند ارجاع قابل مشاهده است و در بين برچسب ها قرار مي گيرد. مانند مثال زير: لنگر مي دهد توضيح مختصري به کاربران و موتورهاي جستجو در مورد صفحه شما را به ارگون لينک. پيوندي که به سايت خود اضافه مي کنيد مي تواند به صفحات ديگر سايت شما (که يک پيوند داخلي است) يا صفحات ساير وب سايت ها (اين يک پيوند خارجي است) اشاره کند. در هر دو مورد-با قرار دادن رمزگذاري مناسب در امتداد موضوع صفحه مقصد-به شما کمک مي کند خزنده هاي گوگل و کاربران درک بهتري از لينک ايجاد شده داشته باشند. انواع لنگرها انواع مختلفي از متن پيوند وجود دارد که مي توانيد هنگام ايجاد لينک از هر يک استفاده کنيد. ابتدا بايد اصطلاحات رايج در ارگو را درک کنيد. نام تجاري لنگر مي تواند از نام تجاري سايت شما ساخته شود. براي مثال ما از برندها و سايتهاي بهينه شده براي پيوند به صفحه اصلي سايت استفاده ميکنيم. کلمه از-همچنين مي توانيد از صفحه هدف به عنوان متن پيوند استفاده کنيد. مثلا, اگر ما به لينک به صفحه اصلي سايت از لنگر seobehine.ir ما از اين نوع استفاده مي کنيم. لنگرهاي عمومي-به عنوان مثال موارد پرکاربرد: ادامه مطلب here يا اينجا کليک کنيد تطبيق دقيق کلمات کليدي-از کلمات کليدي براي پيوند استفاده کنيد-به عنوان مثال: کلمه کليدي صفحه اصلي سايت ما-و سايت است. بنابراين در اين حالت متن پيوند بازديد کنندگان و سايت خواهد بود. انطباق با کلمه-استفاده از کلمات کليدي با متن اضافي-به عنوان مثال: بازديد کنندگان-خدمات سايت عنوان صفحه - استفاده از عنوان صفحه مقصد به عنوان لنگر اما بسياري از مديران سايت هنوز هم اشتباه در قرار دادن make نوشتن متن لينک بهينه سازي شده براي لينک هاي داخلي و خارجي و پي بي ان مي تواند تاثير زيادي بر روي بازديد کنندگان داشته باشد و مي تواند به روش هاي مختلفي انجام شود. متن پيوند بهينه شده در ساختمان پيوند داخلي مي تواند به موتورهاي جستجو در درک ساختار سايت کمک کند و بک لينک هاي دريافتي مي توانند به شما در افزايش رتبه سايت کمک کنند و به کاربران در درک موضوع صفحه لينکدين که مي خواهند کليک کنند کمک کنند. لنگر معني دار را انتخاب کنيد از استفاده از کلمات عمومي مانند "اينجا کليک کنيد " خودداري کنيد This" اين "read "اين را بخوانيد" more "ادامه مطلب" و غيره. اين کلمات به موتورهاي جستجو اطلاعات دقيقي در مورد صفحه لينک نمي دهند. از استفاده از متني که مربوط به محتواي صفحه هدف نيست خودداري کنيد. از استفاده از يک صفحه به عنوان لنگرگاه خودداري کنيد. اگرچه مشکلي ايجاد نمي کند-استفاده از انواع ديگر متن هاي لنگر ترجيح داده مي شود. متن پيوند کوتاه بنويسيد متن پيوند کوتاه بنويسيد-مختصر و بدون کلمات اضافي باشيد. لنگر انداختن با تعداد زيادي کلمه کلمه درک موتورهاي جستجو را دشوار مي کند. به نظر شما دليل اين امر چيست is <ر به= = "example.com" > لنگر چيست < < / > نمونه متن پيوند بد <ر به= = "example.com" > متن لنگر به عنوان يک لينک قابل کليک تعريف < / < > قالب پيوندها با متن معمولي متفاوت خواهد بود هميشه از رنگ و قلم متفاوت از متن اصلي براي لنگر استفاده کنيد. مثلا, ما با استفاده از رنگ قرمز براي نشان دادن DA لينک در صفحه. شما همچنين مي توانيد لينک هاي پررنگ و نمايش برجسته تر. علت برجسته سازي و نشان دادن لنگرهاي مختلف چيست what لنگرگاه و جريمه گوگل يکي از دلايلي که لنگرگاه در ارمو اهميت دارد اين است که لينک دهنده ها و لينک سازي يکي از مهمترين عوامل رتبه بندي سايت ها در گوگل هستند پيوندهايي که از يک وب سايت به وب سايت ديگر مي روند-توسط گوگل و ساير موتورهاي جستجو به عنوان يک راي مثبت و اعتماد به نفس مشاهده مي شوند. فراند ساختمان و دريافت لينک دهنده part بخش مهمي از بازديد کنندگان است.و سايت هاي خارجي. يکي از عواملي که در نحوه ايجاد پيوند بسيار مهم است-اين لنگر است. دليل اين امر اين است که لنگر انداختن يک لينک ورودي-به موتورهاي جستجو سرنخ هاي خوبي مي دهد که صفحه در مورد چه چيزي صحبت مي کند و چه عبارتي بايد در رتبه بندي نمايش داده شود. همچنين به اين دليل که بک لينک ها اعتبار يک صفحه را به صفحه ديگر منتقل مي کنند-بايد با متن پيوند مناسب درج شوند. اما همانطور که در مقالات قبلي اشاره کرديم building لينک سازي قوانين و اصول خاص خود را دارد و گوگل در صورت مشاهده پيوند غير طبيعي سايت را جريمه مي کند. وقتي گوگل متوجه مي شود که لينک ها به طور طبيعي ايجاد نمي شوند-مجازات هايي را براي هر دو لينک و لينک گيرنده اعمال مي کند يا لينک را کم ارزش و بي اعتبار مي داند. نکات زير را در پيوند سازي دنبال کنيد الگوريتمي که لنگر و پيوندها را بررسي مي کند-الگوريتم پنگوين است. اين به طور خاص بهينه سازي شده را هدف قرار مي دهد-معروف به پنگوen. براي اينکه توسط گوگل پنگو مجازات نشويد-نکات زير را دنبال کنيد: دريافت لينک از وب سايت هاي معتبر و غير اسپم. پيوندهاي بي کيفيت را به طور کلي فراموش کنيد. از استفاده بيش از حد از تطبيق کلمات کليدي مناسب براي لنگر خودداري کنيد. اما در عين حال short را کوتاه نگه داريد. استفاده از متن لينک هاي متنوع به عنوان مثال در حالت تطبيق کامل-سازگاري-ترکيب نام تجاري-ترکيبي از کلمات کليدي و کلمات ديگر. http://www.gilseo.ir/ بيشتر اوقات از مارک خود به عنوان لنگر استفاده کنيد

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 1:18

گل هاي عروس نشان دهنده معصوميت هستند

گل‌هاي «نفس نوزاد»، هديه‌اي تند و نمادين در مراسم حمام نوزاد، بيانگر بي‌گناهي و بي‌گناهي يک کودک تازه متولد شده است. گلها ظاهري ظريف و برفي مانند و زيبايي ملايم و برازنده اي دارند. در نتيجه، اين چيزها به برانگيختن حس خلوص شيرين مانند "نفس کودک" کمک مي کند.

جادوي ابدي گل هاي ژيپسوفيلا

گل هاي ژيپسوفيلا تا مدت ها پس از بريده شدن، قدرت خود را حفظ مي کنند. در نتيجه آنها به نماد عشق ابدي تبديل شده اند. گل هاي زيبا تالارهاي عروسي متعددي را زينت داده اند و دسته گل ها و تزئينات بي شماري را پر کرده اند.

در حالي که رنگ سفيد معمولاً محبوب ترين و شناخته شده ترين رنگ گل هاي ژيپسوفيلا است، مي توانيد گل ها را در رنگ هاي خيره کننده زيادي پيدا کنيد. به دسته گل هاي روز ولنتاين بعدي خود گل هاي عروس قرمز اضافه کنيد يا به دوستي که در انتظار پسر است، گل هاي عروس آبي را هديه دهيد.

قدرت آرام گل هاي نفس نوزاد

معني گل هاي ژيپسوفيلا در توانايي آنها در بيان يک بيانيه نرم نهفته است. گاهي اوقات اين چيزهاي کوچک هستند که جادويي ترين هستند. گاهي ظريف ترين صداها عميق ترين صداها نيز هستند

قيمت و خريد گل عروس

گل عروس نسبت به بسياري از گياهان قيمت معقول و مناسبي دارد. با هزينه متوسطي مي‌توان يک دسته گل ژيپسوفيلا را خريداري کرد و با گياهان ارزان قيمت ديگري ديزاين کرد.

 

گل ژيپسوفيلا نماد پاکي، عشق و صداقت است به همين علت در سرتاسر جهان به عنوان يک گزينه براي هديه دادن انتخاب مي‌شود؛ شما هم اگر قصد هديه دادن به کسي را داريد، با خريد گل ژيپسوفيلا ميتوانيد عزيزانتان را خوشحال کنيد.

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

از بين بردن منفي بافي با گل هاي نفس نوزاد

گل‌هاي نفس کودک را در اطراف خانه رشد دهيد و با انرژي مثبت و مفيد از خود محافظت کنيد. در معصوميت و پاکي خود، آنها مي توانند خانه را در برابر انبوه هاي منفي که ممکن است آرامش زندگي شما را تهديد کند، محافظت کنند.

گل هاي عروس از تهديدات ناديده محافظت مي کنند

وقتي به محافظت از خود فکر مي کنيم، آنچه معمولاً به ذهنمان خطور مي کند سيستم هاي هشدار، سلاح ها و امنيت عمومي است. در حالي که اينها به خودي خود سطحي از محافظت را ارائه مي دهند، ممکن است از شما در برابر "مزاحمين" که ممکن است به صورت ناديده و ناشناخته وارد خانه يا فضاي شما شوند محافظت نکنند.

 

با گل هاي نفس کودک از سلامت عاطفي خود محافظت کنيد

براي مثال، هيچ سيستم هشداري تنظيم نشده است که وقتي هواي افسردگي به خانه شما مي‌آيد خاموش شود. يا زماني که يکي از دوستان يا اعضاي خانواده از فضاي شما بازديد مي کند و با سمي بودن فضاي شما را تزئين مي کند. و در حالي که ممکن است اين چيزها به عنوان يک خطر واضح و فعلي مانند يک مهاجم مسلح ديده نشوند، در صورت عدم کنترل مي توانند آسيب طولاني مدت به سلامتي شما وارد کنند.

چرا دسته گل قلبي انتخابي مناسب براي عاشقانه هاي شماست؟

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

امروزه دسته گل طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده اند.مجموعه اي از گل ها با نظم و زيبايي خاصي در کنار هم چيده شده اند مدل قلبي دسته گل ژيپسوفيلا آن را مناسب براي عاشقانه هاي شما همچون پيشنهاد دوستي، ولنتاين، تبريک تولد و …  کرده است.

براي خريد دسته گل قلبي کليک نماييد

منفي با گل هاي نفس نوزاد خلع سلاح مي شود

تاريکي و منفي‌گرايي با زيبايي و خلوصي که گل‌هاي نفس کودک نشان مي‌دهند خلع سلاح مي‌شوند. اين به نوبه خود مي‌تواند منجر شود که مهمانان شما احساسات سمي را که در خانه دارند، ترک کنند، زيرا قلب آنها با سادگي زيبايي نفس کودک گرم مي‌شود. محافظت از منفي ها کار احمقانه اي نيست. اين چيزي است که مي تواند اطمينان حاصل کند که آرامش و امنيت واقعي خانه شما دست نخورده باقي مي ماند

گل‌هاي نفس کودک، پرکننده‌هاي زيادي را براي دسته گلها فراهم مي‌کنند

گل هاي Baby's Breath يک پرکننده عالي هستند و به شما کمک مي کنند تا يک دسته گل پر از شکوفه هاي زيبا ايجاد کنيد.

منبع :  https://jamejamonline.ir/fa/news/1378631/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%DA%98%DB%8C%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

https://myspace.com/marriotkeziah3
https://disqus.com/by/marriotkeziah3/about/
https://www.goodreads.com/user/show/155028027-marriot-keziah
https://en.gravatar.com/marriotkeziah3
https://www.ted.com/profiles/37617273
https://www.behance.net/marriotkeziah
https://marriotkeziah3.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Marriot-Keziah
https://issuu.com/marriotkeziah3
ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 164 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:45

تبليغات گوگل (AdWords)

Google Ads يک برنامه تبليغاتي از شرکت Google است و بيشتر به عنوان بخشي از استراتژي SEA استفاده مي شود.

 

با گوگل ادز، تبليغ کنندگان گزينه هاي مختلفي براي حضور آنلاين در شبکه تبليغاتي گوگل دارند. از يک طرف، اين شبکه شامل فضاهاي تبليغاتي در بالا، پايين و در کنار SERP ها و همچنين در YouTube، در برنامه هاي اندرويد و در تمام صفحاتي است که از طريق Google AdSense کسب درآمد مي شوند. نام قديمي AdWords از کلمات "Advert" (تبليغات آلماني) و "Word" (کلمه آلماني) تشکيل شده است و بنابراين مي تواند به عنوان "کلمه تبليغاتي" ترجمه شود.

 

تبليغات گوگل: منبع اصلي درآمد گوگل

 

هرکسي که به طور حرفه اي با مباحث بهينه سازي موتورهاي جستجو و اينترنت سر و کار نداشته باشد، اغلب با اين سوال مواجه مي شود که درآمد بالاي گروه موتور جستجوي گوگل از کجا مي آيد؟ گوگل ادز پاسخ اين سوال را دارد. از سال 2000، زماني که گوگل تصميم گرفت جستجوي بدون آگهي خود را با تبليغات تامين کند، Google Ads منبع اصلي درآمد شرکت Mountain View بوده است.

 

با ايجاد برنامه تبليغاتي خود، گوگل همچنان بر بازار در حوزه SEM تسلط دارد و بسيار جلوتر از محصولات رقيب مانند تبليغات بينگ است. محبوبيت موتور جستجوي گوگل که 90 درصد از مردم برخي از کشورهاي جهان از آن استفاده مي کنند، باعث تسلط بر بازار مي شود.

 

برنامه تبليغاتي Google Ads از زمان تأسيس به طور مداوم توسعه يافته است و بسته به شکل تبليغات، از جمله هدف گذاري، طيف گسترده اي از گزينه ها را براي قرار دادن تبليغات آنلاين به تبليغ کنندگان ارائه مي دهد.

 

خلاصه اي از مراحل فردي رشد

 

Google Ads محصول اصلي گروه Google است. در کمتر از 15 سال، پلت فرم تبليغاتي به طور مداوم تکامل يافته است.

 

1998: شرکت Google Inc. تاسيس شد

آگوست 2000: شروع برنامه حامي مالي گوگل

اکتبر 2000: گوگل نسخه بتاي AdWords خود را با تقريباً 400 تبليغ کننده در ابتدا فقط در بازار انگليسي زبان راه اندازي کرد.

2001-2004: اصلاحات مداوم در دستورالعمل هاي تبليغاتي و گسترش پيشنهاد به زبان هاي ديگر مانند فرانسوي، اسپانيايي، آلماني و چيني

2006: API AdWords قابل شارژ مي شود. نصب يک وبلاگ جداگانه براي کاربران AdWords "Inside AdWords" (از سال 2008 به زبان آلماني نيز موجود است)

2008: براي اولين بار مي توان تبليغات را براي دستگاه هاي پاياني خاصي مانند آيفون تنظيم کرد

اواسط سال 2008: گسترش دستورالعمل هاي کيفيت براي کلمات کليدي و گروه هاي تبليغاتي

2012: يوتيوب بخشي از شبکه تبليغاتي AdWords است. اکنون تبليغات ويديويي با AdWords امکان پذير است

همچنين در سال 2012: گسترش گزينه هاي هدف گيري

2013: گسترش پيشنهاد تبليغاتي از طريق تبليغات فهرست محصولات، که براي آن بايد از Google Merchant Center نيز استفاده شود.

2018: تغيير نام به Google Ads

 

 

ساخت کمپين تبليغاتي گوگل

 

يک حساب Google معتبر و يک وب سايت قابل دسترسي براي ايجاد کمپين هاي تبليغاتي Google مورد نياز است.

 

سلسله مراتب در حساب به شرح زير است:

 

ابتدا کمپين ايجاد مي شود که از يک يا چند گروه تبليغاتي تشکيل شده است که به نوبه خود حاوي چندين کلمه کليدي است.

 

امکان ايجاد کمپين هاي مختلف در يک حساب تبليغاتي وجود دارد. از آنجايي که هر کمپين با بودجه روزانه جداگانه ارائه مي شود، محصولات يا مناطق مختلف وب سايت مي توانند هرکدام با کمپين متفاوتي تبليغ شوند و بسته به هدف کمپين مي توان هدف گذاري را هم تراز کرد. تبليغ کنندگان بايد هميشه با کمپين هاي متعدد کار کنند تا به دقيق ترين و کارآمدترين تخصيص بودجه ممکن دست يابند.

 

 

انواع تبليغات و ساختار آنها

 

تبليغ‌کنندگان اين گزينه را دارند که از انواع تبليغات مختلف با Google Ads استفاده کنند. اينها بايد بر اساس اهداف بازاريابي از قبل تعريف شده انتخاب شوند.

 

            تبليغات متني: تبليغات متني کلاسيکي هستند که از طريق Google Ads قرار مي گيرند، مي توانند در کنار، بالا يا پايين Google SERP نمايش داده شوند يا در سايت هاي شريک در شبکه تبليغاتي Google که از Google AdSense استفاده مي کنند ظاهر شوند. هر تبليغ متني از يک عنوان آگهي، يک متن آگهي دو خطي و لينک نمايش داده شده تشکيل شده است.

 محدوديت طول کاراکتر اعمال مي شود. عنوان نمي تواند بيش از 25 کاراکتر باشد، در حالي که متن آگهي در هر خط و پيوند نمايش داده شده به 35 کاراکتر محدود مي شود. مهم است که هيچ کاراکتر خاصي در متن پيوند استفاده نشود. به همين ترتيب، استفاده از علامت سوال يا علامت تعجب تنها يک بار در متن آگهي مجاز است.

 

            تبليغات تصويري: تبليغات تصويري به صورت فايل هاي GIF يا فلش هستند که در صفحات شبکه تبليغاتي گوگل که از AdSense استفاده مي کنند، نمايش داده مي شوند. تبليغات تصويري را مي‌توانيد توسط خودتان ايجاد کنيد و از طريق Ads Interface آپلود کنيد يا با استفاده از ابزار Ads Ads ايجاد کنيد. تبليغات تصويري قبل از تاييد بررسي مي شوند. بررسي ممکن است تا سه روز کاري طول بکشد.

http://gg.gg/1205co

https://bit.ly/3dDd0Lj

 

            تبليغات فهرست محصولات: شکل خاصي از تبليغات در Google Ads هستند. اينها تبليغات تصويري با برچسب قيمت و حداقل متن هستند که در کنار يا بالاي بازديدهاي جستجوي ارگانيک ظاهر مي شوند. Ads داده‌هاي آگهي‌هاي فهرست محصول را از فيد داده‌هاي محصول از طريق Google Merchant Center به دست مي‌آورد. شرايط خاصي براي ايجاد اين رکورد داده اعمال مي شود که مي توانيد آن را در اينجا مشاهده کنيد:

 

https://support.google.com/merchants/answer/188494

            تبليغات ويديويي: در اينجا، تبليغ‌کنندگان اين فرصت را دارند که ويديوهاي YouTube خود را در ساير کانال‌هاي YouTube تبليغ کنند. ويديوهاي کليک براي پخش يا حمايت مالي نيز امکان پذير است. صورت‌حساب توسط CPC انجام مي‌شود.

 

قيمت ها چگونه تعيين مي شود؟

 

مدل رايج صورت‌حساب براي تبليغات گوگل، به اصطلاح CPC (هزينه به ازاي کليک) است، يعني هزينه‌هايي که تبليغ‌کنندگان براي يک کليک روي تبليغ خود مي‌پردازند. سطح CPC در درجه اول به اين بستگي دارد که تبليغ‌کنندگان ديگر چقدر مايلند براي يک کلمه کليدي خاص که باعث نمايش تبليغي شده است که در نهايت توسط کاربران کليک شده است، بپردازند.

اين در مهدي نجاري سئو سايت پيچيده به نظر مي رسد، اما در اصل Google Ads بر اساس مدل پيشنهادي کار مي کند. بنابراين نوعي حراج براي قيمت کلمات کليدي است. هر تبليغ کننده پيشنهادي براي يک کلمه کليدي ارسال مي کند. کساني که مايل به پرداخت حداکثر قيمت براي يک کليک بر روي يک تبليغ براي يک کلمه کليدي خاص هستند، در جايگاه برجسته ترين تبليغات قرار مي گيرند.

 

اما اين فقط کسري از قيمت کليک را نشان مي دهد. زيرا گوگل عوامل ديگري را معرفي کرده است که ميزان واقعي CPC را تعيين مي کند:

 

            امتياز کيفيت: تعيين مي کند که يک کلمه کليدي در ترکيب با متن تبليغ چقدر با صفحه فرود مطابقت دارد. علاوه بر اين، مقاديري مانند سرعت بارگذاري يا در دسترس بودن نيز بر سطح فاکتور کيفيت تأثير مي گذارد. دامنه از 1 تا 10 گسترش مي يابد که 10 بهترين رتبه است.

            تعداد رقبا براي يک کلمه کليدي خاص: قيمت کليک براي يک کلمه کليدي در يک صنعت رقابتي مانند اعتبار گاهي اوقات مي تواند به چندين يورو افزايش يابد، در حالي که ميانگين CPC 10 سنت براي ساير صنايع رايج است.

 

            کيفيت حساب تبليغاتي: Google مي‌تواند با تنظيم قيمت‌ها و افزودن کليدواژه‌ها و موارد ديگر، ميزان حفظ حساب تبليغاتي را ببيند. هرچه مراقبت کمتري براي حفظ حساب تبليغاتي انجام شود، قيمت کليک بالاتر مي‌رود

            هدف گذاري: در اينجا اين نقش دارد که نوع هدف "تطابق دقيق" يا "تطابق گسترده" براي يک کلمه کليدي انتخاب شود.

 

علاوه بر مؤلفه هايي که قبلاً ذکر شد، شکل تبليغات نيز تعيين مي کند که تبليغات با Google Ads چقدر هزينه دارد.

 

https://myspace.com/lacyraley2

https://disqus.com/by/lacyraley2/about/

https://en.gravatar.com/lacyraley2

https://www.ted.com/profiles/36984875/about

https://www.behance.net/lacyraley

https://lacyraley2.livejoual.com/profile

https://www.twitch.tv/lacyraley2

https://www.openstreetmap.org/user/LacyRaley2

https://www.tripadvisor.com/Profile/464lacyr

https://www.4shared.com/u/3xJzygYp/LacyRaley2.html

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:44

مقايسه لامپ هاي ال اي دي SMD و COB

 

چراغ‌هاي ال‌اي‌دي در حال تبديل شدن به راه‌حلي براي نور هستند، زيرا افراد بيشتري از تطبيق پذيري و کارايي آنها استقبال مي‌کنند. اين چراغ هاي LED از نظر عملکرد و مصرف کارآمدتر هستند و آنها را به گزينه اي جذاب تبديل مي کند.

آنها در انواع مختلفي براي تسهيل و رفع نيازهاي مختلف وجود دارند. آنها هم از نظر ويژگي ها و هم از نظر کاربرد متفاوت هستند، به همين دليل است که با معرفي محصولات جديد به تکامل خود ادامه مي دهند.

دو نوع اصلي LED که بايد در نظر داشت COB و SMD هستند. آنها بيشتر در محصولات led مانند نوارهاي LED، چراغ هاي LED و دستگاه هايي که از LED استفاده مي کنند، استفاده مي شوند. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين LED ها به موارد زير توجه کنيد.

COB چيست؟

 COB جديدترين تکنولوژي لامپ هاي ال اي دي است که با قرارگيري ? يا حتي تعداد بيشتري از ديودها در کنار يکديگر براي ايجاد يک منبع نوري استفاده مي کند اين نوع ال اي دي ها سيار جمع و جور ساخته شده اند به صورتي که فضايي بسيار کمي را در دستگاه اشغال مي کند.

COB براي ارائه نور چند جهته و استفاده در دستگاه ها مختلف به کار مي رود. اين نوع ال اي دي را ميتوان در دستگاه هاي مختلف از جمله دوربين ا، گوشي هاي هوشمند و چراغ قوه يافت.

فناوري COB

فناوري COB از بردهاي مدار چاپي (PCB) و تراشه‌هاي COB را براي ايجاد دستگاه‌هاي قابل اعتمادي که نوري با مصرف انرژي کم توليد مي‌کنند، استفاده مي‌کند. PCB در زيرلايه COB يافت مي شود که از آلومينيوم يا سراميک ساخته شده است.

تراشه هاي COB به دقت بر روي PCB به صورت موازي يا در آرايشي خاص بسته به PCB مرتب مي شوند.

مواد مختلف به کار رفته در زيرلايه به کارکرد بهتر LED ها کمک مي کند. به عنوان مثال، مواد سراميکي داراي عملکرد رساناي حرارتي است که تضمين مي کند چراغ هاي LED به طور موثر و با حفظ دماي مناسب، کار کنند.

 

منبع :

https://forok.shop

 

https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

https://v.ht/RQD4M

 

https://cplusplus.com/user/TravisRoisin4/

https://8tracks.com/travisroisin4

https://www.authorstream.com/TravisRoisin4/

https://list.ly/travisroisin4/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/vEGGAK

https://letterboxd.com/TravisRoisin4/

 

 

https://www.pubpub.org/user/travi-roisin

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:TravisRoisin4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://forok.shop

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/TravisRoisin4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/TravisRoisin4

https://tcgschool.edu.in/members/travisroisin4/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/TravisRoisin4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875743-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna511

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://forok.shop

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:10

درباره ربات تبچي فروشگاه وبمستران بيشتر بدانيد

 

ربات تبچي چيست و چه کاربردي دارد؟

بسياري از شما در ماس با ما درباره شيوه کار کردن ربات تبچي تلگرام سوال کرده بوديد امروز ميخواهم در قالب يه مقاله اين ربات رو به صورت کامل براتون توضيح بدم و بگم که ربات تبچي فروشگاه وبمستران  تلگرامي چي هست و دقيقا چه کاري ميکنه باسايت عاشقانه  همراه باشيد ، قطعا براي همه ما تاحالا شده که صاحب کانال يا گروهي تلگرامي باشيم و اون رو مديريت کنيم و داخلش مطلب بزاريم و بخوايم مخاطب واقعي جذب کنيم اينجاست که رباتي تحت عنوان ربات تبچي مطرح ميشود که براي ما کار تبليغات در گروه هاي تلگرامي را ميکند و براي ما مخاطب جذب ميکند

چند نوع ربات تبچي وجود دارد ؟

انواع مختلفي از ربات تبچي وجود دارد که اگر در اينترنت کمي جستجو کرده باشين متوجه ميشويد که تبچي تحت ويندوز که با کامپيوتر نيز کار ميکند يافت ميشود به طور کلي در فروشگاه وبمستران 3 نوع تبچي وجود دارد اول تبچي اي که خودتان ميسازيد و با گوشي کار ميکند ، دوم تبچي اي که با کامپيوتر کار ميکند و سوم تبچي اي که خود فروشگاه وبمستران براي شما طراحي ميکند و آماده به شما تحويل مي دهد

 

چرا ربات هاي تبچي ديليت ميشود ؟

به دليل محدوديتي که در  تلگرام وجود دارد ربات هاي تبچي ديليت ميشوند اما …

آيا ربات تبچي فروشگاه وبمستران ديليت ميشود ؟

در جواب بايد بگوييم که خير سورس ربات تبچي فروشگاه وبمستران طوري طراحي شده است که اصلا ديليت نميشود و شما با خيال راحت ميتوانيد با ربات تبچي فروشگاه وبمستران کار کنيد و لذت ببريد

آيا گروه هايي که ضد لينک دارند ربات رو پاک مي کنند؟

اولا بايد بگويم که اين تفکر کاملا اشتباه است و هنوز ده ها هزار گروه داخل تلگرام هستند که ضد لينک ندارند ولي با اين حال اين ربات به عنوان يک حساب کاربري داخل آن گروه با نام هاي دخترانه اضافه مي شود و پسوند ندارد پس ضد لينک ها نمي توانند اين ربات را شناسايي کنند

نکاتي در مورد تبچي تحت سرور

ربات تبچي تحت سرور با استفاده از سرور لينوکسي و سورسي از جنس پايتون طراحي ميشود اين ربات به طور کلي هم در کامپيوتر ميتوان از او استفاده کرد و هم در سيستم فراموش نشود سرور حتما بايد لينوکس باشد

 

نکاتي در مورد تبجي تحت ويندوز

عشق به کامپيوتر و کار کردن در آن در همه ما وجود دارد خود من به شخصه زياد نميتونم با گوشي کار کنم و بيشتر کارم با کامپيوتر هست از اين رو اومدم و تبچي تحت ويندوز رو طراحي کردم تا همه بتونن ازش استفاده کنن

امکانات ربات تبچي آماده فروشگاه وبمستران

امکان جوين خودکار به گروه ها

امکان اد کردن کانال لينکدوني به ربات

امکان ارسال به سوپر گروه ها

امکان ارسال به گروه هاي معمولي

دور زدن گروه هاي داراي ربات آنتي اسپم گروه

امکان چت خودکار

امکان گذاشتن عکس پروفايل و آي دي

و امکانات ديگر

به طور خلاصه تبچي برا من چيکار ميکنه ؟

به طور خلاصه شما لينک گروه بهش ميدين سپس وقتي به صورت خودکار توي اين گروه ها عضو شد پست هاي کانالتون يا هرچيزي که ميخاين تبليغ کنين رو بهش ميدين و با يه کليک براتون ميفرسته

منفعت تبچي چيه ؟

فرض ميکنم شما مدير يه کانال تلگرامي هستين يا توي کار تبليغات در زمينه تلگرام ، با خريد تبچي شما به راحتي ميتونين بازديد پست هاي کانال خودتون رو بالا ببريد و در سراسر تلگرام ديده بشين به عبارت ديگه افرادي که داخل گروه هاي تلگرام فعاليت ميکنن وقتي پست شما رو ميبينن جداي از ويويي که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بياد و حتي عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گيري رو هم ميشه به منفعت هايي که تبچي براتون داره اضافه کرد

الان ديگه همه گروه ها ضد لينک دارن و ربات ها رو پاک ميکنن تبچي رو پاک نميکنن ؟

در 3 سالي که تبچي ميفروشم هميشه يکي از سوالات شما مشتريان عزيزم همين بوده ميگين الان ديگه اکثر گروه ها ضد لينک دارن و تبچي رو پاک ميکنن اين تصور کاملا اشتباست چون اول اينکه تبچي اي که ما براتون ميسازيم به صورت bot نيست و به صورت يه اکانته ، دوم اينکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامي وجود دارن که ضد لينک ندارن و مناسب کار تبچي هستن ، اگه اين گروه ها رو ندارين نگران نباشين ما خودمون در اختيارتون قرار ميديم

تبچي هاي زيادي رو نصب کردم اکثرشون ديليتي دارن مال شما هم ديليتي داره ؟

بزرگترين مشکل ربات هاي تبچي ديليت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشي و تبچي ديليت بشه غم بزرگيه ، تبچي اماده که ما بهتون ميفروشيم بدون ديليته چون بر اساس جديدترين الگوريتم هاي تلگرام برنامه نويسي شده و همچنين خودما هم 24 ساعته پشتيباني ميکنيم و همچنان در حال توسعه اون هستيم

مزيت هاي ساخت ربات تبچي چيه؟

افزايش بازديد واقعي کانال شما

افزايش ممبر کانال شما

بهينه سازي هزينه هاي تبليغات

کار کردن خودکار تبچي بدون اينکه اينترنت گوشي شما روشن باشد

درباره ربات تبچي اماده رايگان

با فروشگاه وبمستران درخدمت شما هستيم و روش ساخت ربات تبچي اماده رايگان راستش را بخواهيد در تمومي اين مدت که در اينترنت مشغول فعاليت بوده ام چيزي تحت عنوان ربات تبچي اماده رايگان وجود نداشته و نخواهد داشت شايد بتونين کانال هايي پيدا کنين که ربات تبچي داخلش باشه شايد بتونين ربات هايي پيدا کنين که ربات تبچي رايگان داخلشون گذاشته باشن اما هيچگاه نميتونين يه ربات تبچي واقعي داشته باشين چون که همشون يا ديليت ميشن يا تبچي اي که ميسازين کار نميکنه برا همين هست که به شما پيشنهاد ميکنيم ربات تبچي بخريد و از يک سايت معتبر مثل فروشگاه وبمستران تبچيتون رو تهيه کنيد براي کسايي که نميدونن ربات تبچي چي هست پيشنهاد ميکنم پراگراف زير رو بخونن :

ربات تبچي رباتي که اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه کارايي داره و دقيقا براي ما چيکار ميکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست که انواع مختلفي با امکانات مختلفي داره و خوراک تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه

دريافت ربات تبچي رايگان

اين روزها کسي براي کسي مجاني کار نميکنه و حتما بايد در قبالش يا پولي پرداخت کنين يا کاري واسه کسي انجام بديد تا اون کار رو براتون انجام بده در زمينه ربات تبچي هم همينطور هست شما اگه کل اينترنت رو بگردين نميتونين سايت يا کانال تلگرامي پيدا کنين که بهتون ربات تبچي اماده رايگان بده اين در صورتي هست که با پرداخت مبلغي اندک به فروشگاه وبمستران ميتونين ربات تبچيتون رو تحويل بگيرين و استفاده کنين حالا شايد با خودتون بگين که هدف من از نوشتن اين مقاله چي بود ببينيد دوستان عزيزم من فقط تو اين مقاله ميخاستم که وقتتون حروم و هدر نشه با تبچي هاي سرکاري و تبچي هاي الکي بيخودي وقتتون رو حروم نکنيد و يه ربات تبچي واقعي رو از يه سايت معتبر مثل همين فروشگاه وبمستران تهيه کنيد

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://www.pubpub.org/user/vera-ray

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:VeraRay1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/VeraRay1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/VeraRay1

https://tcgschool.edu.in/members/veraray1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/VeraRay1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2918230-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin40

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/VeraRay1

https://www.ottawaks.gov/profile/veraray1/profile

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 133 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:52

چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم

با ايجاد فروشگاه آنلاين در اينستاگرام، مردم مي توانند محصولات شما را مستقيماً از عکس ها و ويديوهاي شما خريداري کنند. درباره اينکه چگونه مي توانيد مردم را براي خريد پيشنهادات خود ترغيب کنيد، بيشتر ياد بگيريد. با اين چند نکته، مي توانيد بهتر محصولات خود را در اينستاگرام در معرض ديد ديگران قرار دهيد و آنها را معرفي کنيد.

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سريعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در اين مقاله سعي داريم چند نکته کليدي براي شما بيان کنيم تا با رعايت آنها بتوانيد به کسب و کار خود رونق دهيد. شما مي توانيد محصول خود را به طور مداوم در پست هاي خود نشان دهيد تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اينستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel ميتوانيد از پيشرفت پيج اينستاگرام خود مطمئن شويد.

  1. هميشه سعي کنيد محصولات خود را در غالب پست به ديگران نشان دهيد.

پست‌هايي در مورد محصولات خود با سرعتي منظم، مانند يک روز مشخص از هفته، ايجاد کنيد تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.

  1. فرآيند ايجاد محصولات خود را آشکار کنيد.

فالوورهاي خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببريد تا کارهاي سختي را که براي ساخت محصولات شما انجام مي شود ببينيد.

  1. تمام تغييرات محصولات خود را نشان دهيد.

تمام گزينه هاي محصول خود را نمايش دهيد تا مشتريان شما بتوانند انتخابي از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.

  1. نکات برجسته داستان را براي محصولات مختلف ايجاد کنيد.

استوري هاي شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما مي‌توانيد استوري ها را در قسمت هايلايت ذخيره کنيد. در هر هايلات نسبت به موضوع آن استوري ها را ذخيره کنيد تا کاربران در زماني که به آنها نياز دارند به راحتي آنها را پيدا کنند.

  1. از پس زمينه استفاده کنيد.

به اين فکر کنيد که چه رنگ ها و بافت هايي به برجسته و ديده شدن محصولات شما کمک مي کند، مانند ديوارهاي سفيد يا طرح دار. شما فقط مي توانيد از يک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمينه خود استفاده کنيد. براي انجام اينکار نياز به هزينه سنگين نداريد و مي توانيد از چيزهاي دم دستي استفاده کنيد.

  1. عکس‌ها و ويديوهايي را که مشتريانتان با محصولاتتان پست کرده‌اند به اشتراک بگذاريد.

وقتي مشتريان محصول شما را در عکس‌ها و ويديوها برچسب‌گذاري مي‌کنند، از آن‌ها اجازه بگيريد تا آن را در حساب کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارند.

  1. آموزش هايي در مورد روش هاي مختلفي که مردم مي توانند از محصول شما استفاده کنند ايجاد کنيد.

از داستان ها براي ايجاد يک راهنماي گام به گام يا اشتراک گذاري ويديوهاي طولاني تر در IGTV استفاده کنيد.

  1. تعامل را با فالوورهاي خود بيشتر کنيد.

از برچسب سؤال در استوري هاي خود استفاده کنيد تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنيد. به اين ترتيب، مردم مي توانند اطلاعات بيشتري در مورد محصولات شما بياموزند و از خريد مطمئن شوند.

فروش محصولات در اينستاگرام با رعايت 4 نکته:

در يک نظرسنجي که توسط فيس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که اينستاگرام، اولين پلتفرم بصري، به آنها کمک مي کند محصولات و خدمات جديد را کشف کنند. به همين دليل است که حتي بزرگترين شرکت هاي تجاري و صنعتي در اينستاگرام به تبليغ و نمايش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ هاي محصولات اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا اين کار را راحت تر انجام دهند و در عين حال فروش خود را افزايش دهند.

در واقع در بسياري از موارد هدف آنها اين است که: با ورود افراد به اينستاگرام آنها را به وب‌سايت خود هدايت کنند. اين يک راهکار عالي و رايگان براي افزايش بازديدکنندگان سايت و در نتيجه فروش بيشتر مي باشد. در واقع بهتر است براي فروش محصولات خود با استفاده از اينستاگرام، برچسب‌هاي محصول را به عکس‌ها يا ويديوهاي خود در پست و استوري خود اضافه کنيد. افراد با ضربه زدن روي محصول مي توانند نام محصول و قيمت آن را مشاهده کنند. به مشتريان خود بگوييد که مي توانند مستقيماً از حساب تجاري شما خريد کنند. به عنوان مثال، يک استوري بسازيد و به دنبال کنندگان خود بگوييد که اکنون مي توانند محصولاتي را که مي بينند در اينستاگرام خريد کنند.

  • بيش از يک محصول را در يک پست تگ کنيد، با نمايش چندين محصول چشم نواز تأثير بگذاريد و توجه افراد را جلب کنيد. شما مي توانيد با ترفندهاي خاص قبل از ارائه محصولات حس کنجکاوي فالوورهاي خود را بالاتر ببريد مانند؛ نماهايي از محصول خود را بدون نشان دادن کامل آن نشان دهيد. مانند عکسبرداري از زواياي مختلف بدون نمايش کامل آن.
  • حتما از برچسب شمارش معکوس در استوري هاي خود استفاده کنيد. تاريخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معکوس اعلام کنيد، که با ضربه زدن در هنگام ويرايش استوري هاي خود مي توانيد آن را پيدا کنيد. از فالوورهاي خود بخواهيد روي Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز کي فرا مي رسد يا شمارش معکوس را در استوري خود به اشتراک بگذارند. محصولات را در روز عرضه براي فروش در دسترس قرار دهيد. فراموش نکنيد که به مشتريان خود يادآوري کنيد که مي توانند بلافاصله با يک تماس ساده مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در عنوان پست خريد کنند.
  • براي پاسخگويي به سوالات حتما لايو برگزار کنيد. از ويژگي Live در استوري خود استفاده کنيد تا لحظه اي را که محصول جديد خود را براي آنها در دسترس قرار داده ايد به دنبال کنندگان خود نشان دهيد و به سؤالات مشتري در مورد محصول جديد در کوتاه ترين مدت پاسخ خواهيد دهيد.
  • براي معرفي محصول خود يک هشتگ ايجاد کنيد. مي تواند به سادگي #نام محصول شما باشد. فالوورهاي خود را تشويق کنيد هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده کنند تا بتوانيد بعداً آن را در حساب تجاري خود به اشتراک بگذاريد.

5 ترفند اينستاگرام براي ترغيب کاربران براي خريد محصولات

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که از اينستاگرام براي تصميم گيري در مورد خريد يا عدم خريد استفاده مي کنند. اين پنج نکته را امتحان کنيد تا مردم را به سمت خريد محصولاتتان سوق دهيد.

  • چندين پست براي محبوب ترين محصولات خود ايجاد کنيد.

اطلاعات آماري را بررسي کنيد و معيارهايي مانند بازديدهاي محصول را مشاهده کنيد تا بدانيد که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بيشتر درگير بوده اند. براي ايجاد اطمينان در خريد، چه در پست و چه در استوري، پست هاي بيشتري براي آن محصول ايجاد کنيد.

  • دعوت به اقدام را در کپشن خود بگنجانيد.

افزودن يک فراخوان براي اقدام که افراد را وادار به انجام کاري مي‌کند، مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در زيرنويس‌هاي شما، به طور مؤثري به فالوورهاي شما براي خريد يادآوري مي‌کند.

  • يک فروش يا تبليغ منحصر به فرد ايجاد کنيد.

در مدت زمان محدود، با تبليغ و تخفيف يا فروش ويژه در اينستاگرام مي توانيد احساس فوريت را بين افراد ايجاد کنيد و مردم را به خريد ترغيب کنيد.

  • به طور منظم محصولات خود را معرفي کنيد.

خريداران ممکن است مدتي طول بکشد تا تصميم به خريد بگيرند، بنابراين به طور مرتب محصولات خود را در پست هاي خود قرار دهيد تا آنها را در ذهن خود نگه داريد.

  • تبليغ يک محصول توسط افراد معروف

از چهره هاي عمومي گرفته تا هنرمندان تا کارآفرينان، سازندگان سنگ بناي جوامع اينستاگرام هستند. مشاهده اينکه يک فرد معروف از محصولات خاصي استفاده مي کند مي تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به اين موارد برانگيزد، بنابراين اين راه نيز يکي از بهترين روش هاي فروش بالا محصولات به حساب مي آيد.

 

https://giphy.com/channel/HamidGuevar2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G

https://www.fanfiction.net/u/15436170/

https://seekingalpha.com/user/56582264/Idea

https://www.spreaker.com/user/16562256

https://justpaste.it/4qryw

https://www.atlasobscura.com/users/hamidguevar2

https://trello.com/hamidguevar2

https://www.blogtalkradio.com/hamidguevar2

https://gitlab.com/HamidGuevar2

https://www.viki.com/users/hamidguevar2_755/about

https://visual.ly/users/hamidguevar2/portfolio

https://speakerdeck.com/hamidguevar2

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:27

 روشهاي مختلف براي بهبود کيفيت تصاوير دوربين مدار بسته

 

نصب دوربين هاي مدار بسته در مکان هاي مختلف با اين نيت انجام مي شود که بتوانيم با تصوير برداري از آن مکان نظارت دقيق تري براي محل سکونت و يا کسب و کار خود داشته باشيم. با يان حال اگر کيفيت تصاويري که توسط اين دوربين ها نصب مي شود پايين باشد ممکن است که شما را دچار مشکل کند و نتوانيد به اهداف نظارتي خود دست يابيد. در اين مطلب به دلايل عمده اي که مي تواند منجر به کاهش کيفيت تصاوير دوربين هاي مدار بسته شود پرداخته ايم و در ادامه راهکارهايي براي بهبود کيفيت اين تصاوير به شما ارائه مي کنيم.

کيفيت تصوير در انواع دوربين مدار بسته

کيفيت تصوير دوربين مدار بسته، به اين معنا مي باشد که تصاويري که به وسيله دوربين ضبط ميشود، به چه ميزاني جزئيات در تصوير واضح و مشخص است.

تصوير در دوربين مداربسته با در نظر گرفتن اين مفهوم که هر مقدار سايز و کيفيت تصوير دوربين ذخيره شده بيشتر باشد، کيفيت تصوير دوربين مدار بسته بيشتر است. بر اين اساس ميتوان گفت کيفيت تصوير دوربين مداربسته، مقياسي از سايز تصوير در دوربين مدار بسته مي باشد. طبيعتاً تصاوير دوربين مداربسته هر اندازه کوچک تر باشند، از کيفيت آنها کاسته مي گردد و بالعکس هرچه تصاوير بزرگ ترباشند، کيفيت بالاتري خواهند داشت ولي در خيلي از مواقع شما ميخواهيد با افزايش کيفيت تصاوير ضبط شده دوربين مداربسته تصاوير بهتري را در بازپخش تصاوير مشاهده نماييد.

تکنولوژي در دوربين هاي مدار بسته به دو گونه متفاوت، آنالوگ و ديجيتال تقسيم بندي مي شوند. کيفيت تصوير در هر کدام از اين تکنولوژي ها به گونه اي تعريف ميشود. در تکنولوژي آنالوگ، وضوح تصوير “TV Line” تعريف ميشود. تکنولوژي ديجيتال، از پيکسل هاي تصويري ديجيتال براي کيفيت تصوير دوربين مداربسته استفاده مي شود.

ولي کيفيت تصوير در دوربين هاي AHD بر اساس مگاپيکسل تعريف ميشود. مثلا دوربين AHD 2MP و يا AHD 5MP الان بهترين دوربينهاي موجود در بازار ايران هستند که شما ميتوانيد کيفيت تصوير بالاتري نسبت به دوربينهاي آنالوگ داشته باشيد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته تياندي  ، داهوا

 

عوامل موثر در کيفيت تصاوير دوربين مدار بسته

فاکتورهاي تاثير گذار در کيفيت تصوير دوربين مداربسته عبارتند از (مطمنا براي افزايش کيفيت تصاوير دوربين مداربسته بايد اطلاعات اوليه را داشته باشيد) :

سنسور دوربين مدار بسته

هر چه سنسور دوربين مداربسته ابعاد کوچکتري داشته باشد، دوربين نور کمتري دريافت مي کند و به هر ميزان سنسور بزرگتري داشته باشد، کيفيت تصوير بهتري خواهد داشت. ميزان اندازه سنسور جز بر کيفيت تصوير بر افزايش زاويه ديد، تاثير گذار خواهد بود.

علاوه بر سايز سنسور، کيفيت و برند سنسور نيز مهم است، مثلا سنسورهاي سوني دوربين مداربسته داراي کيفيت به مراتب بيشتر از سنسور دوربين XM است. شما بايد براي اينکه کيفيت تصوير خوبي داشته باشيد بايد حتما از سنسورهاي خوب استفاده کنيد.

اندازه زوم تصوير در دوربين مدار بسته

زوم دوربين هاي مدار بسته به حالت هاي ديجيتال و اپتيکال مي باشد. اگر تصوير ، ديجيتال زوم شود، تصاوير ضبط شده کيفيت خوبي نخواهد داشت. در دوربين هايي که داراي قابليت زوم اپتيکال هستند، نور بيشتري به سنسور دوربين منتقل ميکند و امکان دريافت جزئيات بيشتري از تصاوير وجود دارد، پس اگردوربين زوم اپتيکال داشته باشد، کيفيت تصوير دوربين مداربسته، بهتري خواهد داشت.

لنز دوربين مدار بسته

لنز دوربين باعث ميشود که تابش نور را روي سنسور متمرکز  کند. ازين رو کيفيت تصاوير و فيلم هاي ضبط شده، به کيفيت لنز دوربين مداربسته نيز بستگي دارد. لنزهاي دوربين مداربسته در انواع مختلفي ارائه مي شوند که در کاربردها و پروژه هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند. دوربين ها داراي لنزهاي Motorized تقاضاي بيشتري نسبت به لنزها ثابت (Fixed) دارد.

نور و روشنايي محل نصب دوربين مدار بسته

نور معيار تعيين کننده اي در کيفيت تصوير دوربين مداربسته محسوب مي شود. هر دوربيني به يک نور حداقلي براي ارائه ي تصاوير نياز دارد که در مشخصات فني آن درج مي شود.تابش نور زياد و نور کم مي تواند باعث از بين رفتن جزييات تصوير شود و بر روي تصاوير اختلال ايجاد کند.

دليل بد بودن کيفيت دوربين‌هاي مداربسته چيست؟

پيش از هر کاري، لازم است عواملي که بر روي بد شدن کيفيت تصاوير و ويديوهاي يک دوربين مداربسته تاثير مي‌گذارند را شرح دهيم. زماني که قصد خريد يک دوربين مداربسته را داريد، بهتر است پيش از هر اقدامي، با يک کارشناس متخصص تماس برقرار کنيد و از او در خصوص مدل‌هاي مختلف دوربين مداربسته سوال کنيد. با اين روش، مي‌توانيد تمامي نيازها و انتظارات خود را برآورده کنيد. در هر صورت، دلايلي که مي‌توانند منجر به کاهش کيفيت يک دوربين مدار بسته شوند به شکل زير هستند:

 بيشتر بخوانيد: هايک ويژن تهران  ، نمايندگي hrui

ضعيف بودن سيگنال واي فاي در دوربين‌هاي بي سيم

در دوربين‌هاي بي سيم که براي انتقال تصاوير خود به دستگاه‌ DVR و NVR از اينترنت و واي فاي استفاده مي‌کنند، سرعت و قدرت سيگنال اينترنت اهميت زيادي دارد. در صورتي که اينترنت مورد استفاده‌ي دوربين‌ها به اندازه‌ي کافي سريع نباشد، مي‌تواند روي کيفيت محتواي ضبط شده‌ي نهايي تاثير بگذارد.

 

کثيف بودن يا مسدود بودن لنز دوربين مداربسته

اين اتفاق خيلي پيش مي‌آيد که افرادي سعي کنند لنز دوربين‌هاي مداربسته را کور کنند. جدا از اين، ممکن است به دليل بارش باران و برف و تگرگ، يا وجود گرد و خاک و آلودگي هوا لنز دوربين کثيف شود و در نتيجه، کيفيت تصاوير و ويديو‌هايي که ثبت مي‌شود چندان دلچسب نباشد.

 

پايين بودن رزولوشن تصوير دوربين

در زمان خريد دوربين مداربسته، بايد به اين موضوع توجه کنيد. در صورتي که کيفيت دوربين شما از ابتداي کار رضايت بخش به نظر نرسد، در ادامه کار زيادي براي بالا بردن کيفيت دوربين مداربسته نمي‌توان انجام داد.

 

چطور مي‌توانيم کيفيت دوربين مداربسته را افزايش بدهيم؟

اکنون که با دلايل اصلي بد کيفيت شدن محتواي ضبط شده توسط دوربين مداربسته آشنا شديد، زمان آن رسيده است که با بهترين و مطمئن ترين راه‌هاي افزايش کيفيت دوربين مداربسته آشنا شويد.

 

 

تطابق دادن رزولوشن دستگاه DVR با رزولوشن دوربين‌ها

در زمان خريد دوربين مداربسته و دستگاه DVR يا NVR بايد به کيفيت پشتيباني هردوي اين محصولات توجه کنيد. به طور مثال، در صورتي که دوربين مداربسته کيفيتي معادل هشت مگاپيکسل داشته باشد اما دستگاه DVR تنها تا کيفيت پنج مگاپيکسل را پشتيباني کند، عملا کيفيت تصاوير نهايي به اندازه‌ي سه مگاپيکسل افت خواهد داشت.

 

بالا بردن کيفيت دوربين مداربسته با نرم افزار video cleaner

اين برنامه، مخصوص ويندوز مي‌باشد و با استفاده از آن مي‌توان کيفيت بسياري از عکس‌هاي تار را بالا برد تا جزئيات بيشتري مانند چهره‌ي افراد و يا پلاک ماشين‌ها قابل مشاهده باشند. به همين دليل است که در ادارات پليس نيز از اين نرم افزار استفاده مي‌شود. از مزاياي اين برنامه راحت بودن استفاده از آن مي‌باشد.

 

استفاده از قابليت WDR يا wide dynamic range

در صورتي که اختلاف سطح نور در تصوير بالا باشد، کيفيت تصوير مناسب نخواهد بود و باعث سياه شدن برخي از نقاط تصوير خواهد شد. در واقع يکي از اشتباهات رايج هنگام خريد دوربين مداربسته، استفاده از اين فناوري در مکان‌هاي نامناسب است. قابليت WDR به شما اين اجازه را مي‌دهد تا اختلاف نور را جبران کنيد. همچنين قابليت DWDR نيز با عملکردي شبيه به اين قابليت وجود دارد که به صرفه‌تر و پرکاربردتر است اما کيفيت WDR به نسبت بالاتر مي‌باشد.

 

برخورداري از فناوري DIS يا digital image stabilization

اين قابليت، بهترين راه حل براي دوربين‌هايي است که تصاوير ضبط شده‌ي آن‌ها تار شده است. معمولا دوربين‌هايي که در فضاي خارجي يا در ارتفاع بالا نصب مي‌شوند، در بسياري از مواقع ممکن است تصاويري را ثبت کنند که تار هستند. در صورتي که از اين سنسور در ساخت دوربين مداربسته استفاده شده باشد ديگر جاي نگراني نيست.

 

استفاده از اينترنت قوي براي دوربين‌هاي بي سيم

همان طور که در بخش قبل گفته شد، براي اين که دوربين‌هاي بي سيم بتوانند کيفيت قابل قبولي را ارائه کنند لازم است تا به يک اينترنت پرسرعت و قوي متصل باشند. بنابراين، در صورتي که قصد داريد از اين مدل دوربين‌ها استفاده کنيد، حتما به فکر اينترنت مناسب آن نيز باشيد.

 

بالا بردن کيفيت دوربين مداربسته با نرم افزار Topaz video enhance al

درست مانند برنامه‌ي video cleaner، اين نرم افزاز نيز وسيله اي براي بالا بردن کيفيت و بزرگنمايي کردن تصاوير و ويديوهاي ثبت شده توسط دوربين‌هاي مداربسته مي‌باشد. اين برنامه مي‌تواند يک تصوير را تا رزولوشن 8K بزرگ کند، بدون اين که تغييري در کيفيت آن ايجاد شود.

 

استفاده از سايت‌هاي مخصوص براي بالا بردن کيفيت محتواي ضبط شده

هرچند اين گزينه چندان پيشنهاد نمي‌شود، اما يکي از راه‌هاي افزايش کيفيت دوربين مداربسته اين است که ويديوي خود را به يک سايت که مخصوص افزايش کيفيت محتواي دوربين‌هاي مداربسته است تحويل دهيد و از آن‌ها بخواهيد تا اين کار را براي شما انجام دهند.

 

استفاده از فيلتر IR-CUT براي دوربين‌هاي مداربسته‌ي ديد در شب

دوربين‌هايي که براي ثبت تصوير در شب کاربرد دارند، به دليل استفاده از قابليت IR يا ديد در شب خود، نمي‌توانند تصاوير باکيفيتي در روز ثبت کنند. بنابراين اين فيلتر به شما کمک مي‌کند تا کيفيت دوربين مداربسته‌ي خود را در روز افزايش دهيد تا تصاوير و ويديوهايي که توسط اين دوربين‌ها در روز گرفته مي‌شود رنگ بندي طبيعي‌تر و کيفيت بالاتري داشته باشند.

 

با استفاده از اين هشت روش مي‌توانيد تا حدي به بالا بردن کيفيت دوربين مداربسته خود بپردازيد. با اين وجود فراموش نکنيد که تاثير اين راه‌ها محدود مي‌باشد و در صورتي که از کيفيت دوربين مداربسته‌ي خود رضايت کافي نداريد و با اين روش‌ها نيز نتوانسته ايد به چيزي که مي‌خواسته ايد نزديک شويد، لازم است در خصوص تعويض دوربين مداربسته‌ي خود فکري کنيد. از همراهي شما متشکريم.

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 194 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:36

بهترين قرص تاخيري

آيا مي دانيد بهترين قرص تاخيري فوري چيه؟ يکي از بزرگترين نگراني هاي مردان در هنگام مقاربت (رابطه جنسي) زود انزالي است. به همين دليل بسياري از آنها براي حل مشکل خود به دارو روي مي آورند. انزال زودرس يا سردي در زمان روابط جنسي باعث افزايش نارضايتي و گاها طلاق مي شود و در نتيجه مي تواند منجر به فروپاشي بنيان خانواده شود. برخي از مردان براي درمان اين عارضه قرص هاي تاخيري تهيه مي کنند. اگرچه اين داروها به دليل عوارض جانبي مشکلات انزال زودرس را تا حدودي کاهش مي دهند ، اما نبايد در دراز مدت مورد استفاده قرار گيرند.

انزال زودرس يا زود انزالي چيست؟

بيماريهاي مقاربتي ممکن است براي هر فردي اتفاق بيفتد. روشهاي مختلفي براي درمان بيماريهاي مقاربتي وجود دارد. يکي از مهمترين اختلالات جنسي ، به ويژه در مردان ، زود انزالي است. مردي که زود انزالي دارد بلافاصله پس از شروع رابطه جنسي ارضاع شده و مني از بدن او خارج مي شود و نمي تواند نيازهاي جنسي همسر خود را برآورده کند. اين مشکل مي تواند دائمي يا موقتي باشد.خوشبختانه امروزه محصولات زيادي براي درمان موقت و دائمي اين مشکل در بازار موجود است ، مانند اسپري هاي تاخيري يا قرص هاي تاخيري.

 

قرص هاي تاخيري چگونه کار مي کنند؟

بر اساس مطالعه اي که توسط NHS بر روي 500 زوج از کشورهاي مختلف انجام شده است، متوسط زمان انزال در طول مقاربت 5 دقيقه است. بسته به علت زود انزالي درمان هاي مختلفي وجود دارد که شامل درمان هاي رواني ، تمرينات مختلف و خريد قرص تاخيري مي شود.

 

انواع بهترين قرص تاخيري فوري در داروخانه ها

قرص هاي تاخيري را مي توان به 2 دسته تقسيم کرد که در زير شرح داده شده است:

 

بهترين قرص تاخيري بدون عوارض

بسياري از داروها و قرص ها توسط پزشکان براي درمان زود انزالي تجويز مي شود. شايع ترين آنها مهارکننده هاي بازجذب سروتونين مانند سرترالين يا مهار کننده هاي فسفودي استراز نوع سيلدنافيل (وياگرا) و تادالافيل (سياليس) هستند. داروهاي گروه بازدارنده هاي بازجذب سروتونين توسط سازمان غذا و داروي ايالات متحده براي درمان استرس و ساير بيماريهاي خاص تأييد شده است. اما آنها به طور خاص براي درمان زود انزالي تأييد نشده اند.البته شما مي توانيد از بهترين کاندوم ضد حساسيت نيز استفاده کنيد.

 

قرص زود انزالي يا داروهاي خانگي بدون نسخه

بهترين قرص تاخيري گياهي در سايت هاي خريد لوازم جنسي و ساير فروشگاه هاي مرتبط موجود هستند. اين قرص ها اغلب حاوي مواد گياهي مانند تک شاخ يا اپيديديم هستند و معمولا در بهبود عملکرد جنسي بسيار محبوب هستند. اگرچه ممکن است اين قرص ها وسوسه کننده به نظر برسند ، اما هميشه به خاطر داشته باشيد که اکثر اين ادعاها و تبليغات صحت ندارند و هيچ شواهد علمي براي اثبات ادعاي آنها وجود ندارد. علاوه بر اين سبک قرص هاي تاخيري مورد تأييد رسمي سازمان غذا و داروي آمريکا نيستند و بهتر است تبليغات آنها را زياد جدي نگيريد.

قرصهاي تاخيري چه عوارضي ممکن است داشته باشند؟

احتقان بيني يا آبريزش بيني: يکي از شايع ترين عوارض مصرف اين داروها احتقان بيني يا آبريزش بيني است که اغلب خود به خود برطرف مي شود ، اما در صورت تداوم اين عارضه، حتماً با پزشک خود مشورت کنيد.

سرگيجه: سرگيجه عارضه اي است که پس از افزايش نيتريک اکسيد پس از مصرف قرصهاي با تاخير ايجاد مي شود. در صورت احساس سرگيجه ، بهتر است با پزشک مشورت کنيد.

سرخي: مصرف اين داروها باعث قرمزي موقت پوست صورت ، جوش و لکه هاي پوستي مي شود.

بدن درد مي کند: درد در همه ماهيچه هاي بدن ، به ويژه کمردرد ، از عوارض جانبي قرص هاي با تاخير است.

مشکلات گوارشي: داروهاي ناتواني جنسي باعث سوء هاضمه و اسهال مي شوند و مشکلات گوارشي ايجاد مي کنند. بهتر است رژيم غذايي خود را تغيير دهيد و آب زيادي بنوشيد تا از اين عارضه جلوگيري کنيد.

تغيير در بينايي: داروهاي ناتواني جنسي بينايي فرد را تغيير داده و بر روي بينايي تأثير منفي مي گذارد و باعث تاري ديد مي شود.از دست دادن بينايي يک مشکل قابل توجه است و بايد سريع به پزشک مراجعه کنيد.

سردرد: يکي از شايع ترين عوارض جانبي قرص هاب تاخيري سردرد است که با بالا رفتن ميزان نيتريک اکسيد باعث ايجاد تغيير ناگهاني در جريان خون و در نتيجه سردرد مي شود. سردرد مشکلي است که با تمام داروهاي ناتواني جنسي مشاهده مي شود.

اگر بخاطر عوارضي که ممکن است قرص هاي تاخيري داشته باشند نگران هستيد مي توانيد از بهترين کاندوم براي جلوگيري از بارداري استفاده کنيد.

افرادي که بايد از مصرف اين قرص هاي تاخيري خودداري کنند!

افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي ، فعاليت جنسي خطر مشکلات قلبي را افزايش مي دهد. بنابراين ، مصرف قرصهاي با تاخير بسيار خطرناک است. قرص هاي تاخيري براي افراد مبتلا به پرياپيسم مضر است و مشکل را بدتر و دردناک تر مي کند. عوارض پرياپيسم شامل مشکلات گلبول هاي قرمز خون مانند کم خوني داسي شکل ، سرطان خون ، مولتيپل ميلوما است که سرطان سلول هاي پلاسما است و مي تواند به عنوان درد استخوان يا شکستگي ، نارسايي کليه يا کم خوني رخ دهد. وي همچنين پيرن را نام برد که بيماري آلت تناسلي است.اگر به هر دليلي نمي خواهيد از قرص هاي تاخيري استفاده کنيد مي توانيد از بهترين کاندوم تاخيري استفاده کنيد.

 

افرادي که مشکل بينايي دارند نبايد از قرص هاي با تاخير استفاده کنند. خطر نابينايي در افرادي که داراي نوروپاتي قدامي بينايي غير آرتروز هستند بسيار زياد است. افراد مبتلا به بيماري کليوي يا افرادي که تحت دياليز هستند. بدن اين افراد نمي تواند اين دارو را به درستي دفع کند و وجود دارو در بدن عوارض جانبي آن را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد. بدن افراد مبتلا به بيماري کبد نمي تواند به درستي از اين دارو استفاده کند ، باعث مي شود که فرد عوارض جانبي بسيار شديدي داشته باشد. قرص هاي تاخيري وضعيت افراد مبتلا به زخم معده يا افرادي که داراي اختلالات انعقادي خون هستند را بدتر مي کند. اگر از اين دارو استفاده مي کنيد ، بايد کاملاً زير نظر پزشک باشد. افراد مسن و افراد مبتلا به آلرژي شديد نبايد از اين دارو استفاده کنند.

منابع:

http://artimal.tinablog.ir/post/20

  https://farzinweb.royablog.ir/post/35/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%AA%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

http://hamyar.avablog.ir/post/95/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%B6%D8%AF+%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA+%D8%AE%D8%B4%DA%A9+%D9%88+%D9%84%DA%A9+%D8%AF%D8%A7%D8%B1

http://luxshop.monoblog.ir/post-131.html

http://marketcenter.b88.ir/post-210210.html

http://hamyareweb.parsiblog.com/Posts/121/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86+%d8%a2%d9%88%d9%86+%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1+%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3+%d8%ae%d8%b2%d8%b1 /

https://emarketing.farsiblog.com/1400/12/22/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D9%86 /

http://alborz.famblog.ir/post/30

http://tibablog.rozblog.com/post/125

https://luxshop1.blogsky.com/1400/12/22/post- 127/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3 -%d8%ae%d8%b2%d8%b1

https://luxshop.blog.ir/post/aven

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 136 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:32

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through SpotifyYouTubeBeatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/KayBush3

https://www.pinterest.com/pin/1021613496695144259/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6945043873337327616/

https://express.adobe.com/page/Uyg5iUwIODKt2/

https://sites.google.com/view/best-music-promotion-packages/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/21/best-music-promotion-packages/

https://kaybush3.tumblr.com/

https://studiopress.community/users/kaybush3/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1539278158528393217

https://disqus.com/by/kaybush3/about/

https://en.gravatar.com/kaybush3

https://www.ted.com/profiles/36164457/about

https://www.behance.net/kaybush

https://kaybush3.livejoual.com/profile

https://www.twitch.tv/kaybush3

 

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:50

لینک دوستان

خبرنامه